sam sam .

sam

کانال تلگرام میثم شکری ساز

کانال تلگرام میثم شکری ساز

دکتر میثم شکری ساز با راه اندازی بسیاری از مشاغل و حرفه ها باعث بیکاری فردی نشد، بلکه این روزها چند صد نفر را استخدام کردند. پر کردن موقعیت های مختلف عملکردی. اگر می خواهید با دکتر میثم شکری ساز کارآفرین IRIN آشنا شوید، این مقاله را تا انتها دنبال کنید. میثم شکری ساز بیوگرافی میثم شکری ساز دکتر میثم شکری ساز بزرگترین تاجر ایرانی متولد فروردین 1365 است که پس از پایان تحصیلات ابتدایی و راهنمایی و سپس عضویت در دانشگاه و مجامع علمی از دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع دکتری کارآفرینی فارغ التحصیل شد.

https://t.me/meysamshekarisaz

 

از دانشگاه Ashtenbaisse در برلین در آلمان، و MBA و لیسانس مهندسی صنایع از Americabir، تهران. دکتر میثم شکری ساز در خانواده ای متوسط ​​به دنیا آمد. به عنوان مثال، پدرش یک وطن پرست ارتشی بود که در جبهه های جنگ عراق می جنگید. پدر میثم شکری ساز پس از تولد برای ادامه خدمت به بوشیر اعزام شد و به همراه خانواده در بوشهر ساکن شد. از این رو میثم شکری ساز تا پانزده سالگی دور از زادگاهش در بوشیر زندگی کرد.

دکتر میثم شکری ساز، کارآفرین، مشاور بازرگانی، تاجر مطرح ایرانی در سال های اخیر در زمینه فعالیت های اقتصادی و کارآفرینی نقش های کلیدی در فضای کسب و کار ایران ایفا کرده است. میثم شکری ساز تنها در ده سال گذشته با ایجاد شرکت ها و مشاغل مختلف توانسته بخشی از معضل بیکاری در ایران را حل کند. در سال های اخیر همین معضل بیکاری مشکلات زیادی را برای جوانان ایرانی ایجاد کرده است.

فارغ التحصیلی در این رشته باعث ورود میثم شکری ساز به فعالیت های کارآفرینی شد و نبوغ او را در این زمینه محک زد. همین امر باعث شد تا وی شرکت های زیادی را انجام دهد که در ادامه به بررسی مهم ترین آثار خلق شده توسط این تاجر بزرگ ایرانی می پردازیم. مشاغل میثم شکری ساز میثم شکری ساز از دوران تحصیل در دانشگاه شروع به کار کرد و از همان ابتدا آرزوی راه اندازی مشاغل مختلف و ایجاد فرصت های شغلی را داشت. وی با اخذ مدرک در رشته های مذکور وارد دنیای تجارت و فضای کسب و کار شد. میثم شکری ساز در سال 1388 موفق شد اولین و جدی ترین کسب و کار خود را در زمینه تدریس و آموزش مجازی راه اندازی کند. این شرکت که در حال حاضر شعبه های متعددی در ایران دارد با نام هلدینگ پارس پندار نهاد شناخته می شود.

 

او مانند هر بچه هم سن و سال خود به مدرسه می رفت و همیشه در میان دانش آموزان باهوش و پرانرژی کلاس برجسته بود. پدر میثم شکری ساز به دلیل جراحات شدید مجبور به بازنشستگی زودهنگام در بوشهر شد، بنابراین خانواده میثم شکری ساز از بوشهر به اصفهان نقل مکان کردند. پدر مسام چکری ساز از جانبازانی است که با ایثار و از خودگذشتگی توانسته از میهن خود در برابر دشمن دفاع کند. میثم شکری ساز پس از ترک بوشهر به اصفهان تحصیلات خود را در دبیرستان اصفهان ادامه داد. میثم شکری ساز با موفقیت از کنکور سراسری در مقطع کارشناسی مهندسی صنایع فارغ التحصیل شد و مدرک کارشناسی را گذراند. میثم شکری ساز متعاقباً از دانشگاه صنعتی امیر کبیر تهران در مقطع کارشناسی ارشد در رشته مدیریت MBA فارغ التحصیل شد. وی علاوه بر اخذ مدرک فوق لیسانس در این رشته به آلمان رفت و فوق لیسانس مدیریت بازرگانی را از دانشگاه اشتاین بیس برلین اخذ کرد. وی پس از پایان دوره کارشناسی ارشد و اخذ مدرک در این

شرکت هلدینگ پارس پیندار نژاد در حال حاضر شعبه های متعددی در اصفهان، تهران و تبریز دارد و در ماه های آینده شعب دیگری در شهرهای دیگر ایران ایجاد می شود و تلاش می کند در مشاغل مختلف نیروی کار جذب کند و از این طریق بخشی از مشکل است. بیکاری در ایران برطرف می شود. در حال حاضر چند صد کارگر در این مجموعه بزرگ آموزشی مشغول به کار هستند. بیوگرافی میثم شکری ساز میثم شکری ساز میثم شکری ساز با تجربه و مستندات علمی خود تالیف و ترجمه کتاب هایی در زمینه تخصصی خود نوشته است که در ادامه به معرفی همه آنها می پردازیم. کتاب های ترجمه شده از میثم شکری در سال های اخیر کتاب های معروف زیادی در زمینه تجارت، توسعه شخصی، کار، برندسازی و ... در دنیا منتشر شده است که ترجمه این کتاب ها خدمت بزرگی به این اکوسیستم خواهد بود.

رشته به ایران بازگشت و مدرک دکتری خود را در رشته کارآفرینی از دانشگاه آزاد اسلامی اخذ کرد.

هلدینگ پارس پیندار نهاد یکی از بزرگترین مراکز آموزش الکترونیکی ایران است که توانسته در ایام کرونا نقش بسزایی در تولید آموزش و مهارت های مختلف داشته باشد. خود این مرکز نه تنها در ایام کرونا باعث بیکاری شد، بلکه با ایجاد مشاغل مختلف بیکاری را با عناوین شغلی مختلف ایجاد کرد. هلدینگ پارس بر این باور است که این سازمان دارای حوزه های مختلفی است که هر کدام رویکرد جدیدی را برای آموزش در پیش گرفته اند. میثم شکری ساز نیز دوره های کارآفرینی و کتاب های آموزشی را در بخش های مربوطه منتشر کرده است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۱:۲۱ توسط:lili موضوع: نظرات (0)