sam sam .

sam

قوانین کارمزد تراکنش ها

قوانین کارمزد تراکنش ها

 

در سال های 2017، 2018 و اخیراً در اواسط سال 2020، با محبوبیت DeFi، شاهد افزایش قابل توجه هزینه های شبکه اتریوم بودیم. هزینه های شبکه اتریوم اعداد بزرگ تری هستند و زمانی که شبکه مشغول است می تواند بسیار بیشتر باشد. از آنجایی که در بلوک فولد، هر بلوک دارای یک معین و محدود است، ماینرها یا اعتباردهنده‌ها تنها می‌توانند تعداد بیشتری از تراکنش‌ها را محدود کرده و در هر بلوک اهداکننده قرار گیرند. از آنجایی که بیشتر سکه های پایدار بر روی سایر بلاک چین ها پیاده سازی می شوند، قوانین کارمزد تراکنش آنها با زیرساخت بلاک چین آنها مطابقت دارد. در مورد کارمزد تراکنش در شبکه «ریپل» باید بدانیم که از آنجایی که هیچ ماینری در این شبکه وجود ندارد که یک Quinn XRP جدید (معروف به ارز دیجیتال ریپل) را کشف کند، هزینه تراکنش بسیار ناچیز و کارمزد است. معاملات نیز نزدیک به صفر است. برخی از کیف پول‌های ارز دیجیتال نیز گزینه‌های بیشتری برای جزئیات کارمزد تراکنش‌ها ارائه می‌کنند. طرفداران ارز دیجیتال مونرو معتقدند که بیت کوین و اتریوم انگیزه ای برای ماینرها ایجاد نمی کنند.

 

در ردیف های بعدی شبکه هایی مانند EOS، Algorand و ... قرار دارند که می خواهند ایجاد و راه اندازی شوند. این رقابت بین ارائه دهندگانی که معامله خود را در اسرع وقت به خطر می اندازند، "جنگ دستمزد" نامیده می شود. سکه های پایدار همیشه قیمت ثابتی دارند و معادل ارز فیات یک کشور (در بیشتر موارد دلار آمریکا) در نظر گرفته می شوند. به همین دلیل، اکثر ماینرها برای استخراج اقتصادی ارزهای دیجیتال به استخر می روند. این به عنوان تفاوت اصلی بین کارمزد و پرداخت بین ارزهای دیجیتال در نظر گرفته می شود. یا برعکس، می توانید حداقل کارمزد را انتخاب کنید و منتظر معامله باشید. چه بیت کوینی می خواست؟ چه کسی می خواهد بیت کوین را به کیف پول شما منتقل کند؟ در هر دو صورت می توانید بیت کوین های خود را به واحد پول کشور (ریال) تبدیل کنید. هر اسکناس دارای ارزشی است که می توانید در مبادلات بعدی خود از آن استفاده کنید.

چه چیزی باعث می شود انتقال ارز به کیف پول طولانی تر شود؟

 

به طور کلی و در اکثر موارد، هرچه توان پردازش و توان پردازشی یک شبکه بیشتر باشد، تراکنش های بیشتری در ساعت پردازش می کند و در نتیجه کارمزد هر تراکنش کمتر می شود. در این مقاله قصد داریم در مورد میزان و کاهش هزینه انتقال تتر صحبت کنیم. کارمزد تراکنش عاملی است که بر اساس آن ماینرها ترتیب پردازش تراکنش ها و قرار دادن آنها در بلوک بعدی را اولویت بندی می کنند. وقتی تعداد درخواست‌ها برای فضای بلوک خیلی زیاد باشد، شبکه‌ها شلوغ می‌شوند و کارمزد تراکنش‌ها. هرچه تراکنش بزرگتر باشد، بلوک فضای بیشتری را اشغال می کند و پردازش طولانی تر می شود.

 

قوانین کارمزد بیت کوین : بنابراین اگر هنگام خرید یک ارز دیجیتال یک شبکه باینری را برای انتقال انتخاب کرده اید، باید مقداری BNB در کیف پول خود داشته باشید تا آن را بفروشید (یا به آدرس دیگری واریز کنید). اکنون می دانم چگونه این آدرس را کپی کنم و برای شخصی که قصد دارد ارز دیجیتال را برای شما واریز کند ارسال کنم. حال برای خرید این مبلغ باید 0.0036 اتریوم را به عنوان پورسانت پرداخت کنید که معادل حدود 300 هزار تومان است! به عنوان مثال، یک تتر بخرید. به عبارت دیگر، شما مالک بیت کوین هستید، اما در اینجا صراف فرستنده و شما گیرنده هستید. این نوع آدرس با Segway سازگار است، اما برخی از ارائه دهندگان خدمات قادر به ارسال بیت کوین به این نوع آدرس نیستند. لازم به ذکر است که رایج ترین نوع تترا که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد تترا است که در فلات بلوک عمان چین قرار دارد. در نهایت می توان گفت از آنجایی که صرافی کوینکس برای کاربران ایرانی مشکلی ندارد، انتقال ارز از نوبیتکس به کوینکس به صورت مستقیم قابل انجام است. یکی از مشوق های ماینرها همین هزینه های انتقال است. اگر تمام تراکنش‌های ارزهای دیجیتال خود را در پلتفرم BEP2 انجام می‌دهید، بهتر است مقدار بایننس کوین را خریداری کرده و در کیف پول خود نگه دارید تا بتوانید بعداً با خیال راحت هزینه‌های آن را پرداخت کنید.

 

انتقال ارز به کیف پول

 

کاربران عزیز بیت 24 فکر می کند که با قیمت بالا می فروشد و برای انتقال ارز دیجیتال به کیف پول خود کارمزد بالایی دریافت می کند. می توانید حداقل انتقال را بر اساس کمترین کارمزد انتقال ارز دیجیتال در شبکه محاسبه کنید. در این صورت کارمزد ادامه همان 0.0036 معادل حدود 300 هزار تومان باقی می ماند. به عنوان مثال در این مثال با تعیین انتقال در شبکه BEP2 (بایننس) به جای ERC20 (اتریوم)، کارمزد از 300 هزار تومان به 5 هزار تومان کاهش می یابد! به همین دلیل تراکنش هایی که برای آنها کارمزد بالاتری تعیین شده است اولویت بیشتری دارند و سریعتر می شوند. در نظر داشته باشید که بسیاری از کیف پول ها و صرافی ها در حال حاضر برای واریز و برداشت از شبکه ترون هزینه ای دریافت نمی کنند. جالب است بدانید که هزینه انتقال ارزهای دیجیتال در کیف پول الکترونیکی متعلق به ماینرها است و هیچ هزینه ای به کیف پول سازان پرداخت نمی شود.

انتقال ارز دیجیتال بین کیف پول ها به صورت رایگان

 

بهتر است بدانید میزان پورسانت باید مشخص باشد، آن را در حساب خود ایجاد کنید. این بار به جای دریافت، روی گزینه ارسال کلیک کنید. در بخش بعدی با عنوان You Get، ترون یا هر آرزویی که می خواهید دریافت کنید را انتخاب کنید. برای دسترسی


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۸:۱۲ توسط:lili موضوع: نظرات (0)