sam sam .

sam

كانال تلگرام ميثم شكري ساز

كانال تلگرام ميثم شكري ساز

دكتر ميثم شكري ساز با راه اندازي بسياري از مشاغل و حرفه ها باعث بيكاري فردي نشد، بلكه اين روزها چند صد نفر را استخدام كردند. پر كردن موقعيت هاي مختلف عملكردي. اگر مي خواهيد با دكتر ميثم شكري ساز كارآفرين IRIN آشنا شويد، اين مقاله را تا انتها دنبال كنيد. ميثم شكري ساز بيوگرافي ميثم شكري ساز دكتر ميثم شكري ساز بزرگترين تاجر ايراني متولد فروردين 1365 است كه پس از پايان تحصيلات ابتدايي و راهنمايي و سپس عضويت در دانشگاه و مجامع علمي از دانشگاه آزاد اسلامي در مقطع دكتري كارآفريني فارغ التحصيل شد.

https://t.me/meysamshekarisaz

 

از دانشگاه Ashtenbaisse در برلين در آلمان، و MBA و ليسانس مهندسي صنايع از Americabir، تهران. دكتر ميثم شكري ساز در خانواده اي متوسط ​​به دنيا آمد. به عنوان مثال، پدرش يك وطن پرست ارتشي بود كه در جبهه هاي جنگ عراق مي جنگيد. پدر ميثم شكري ساز پس از تولد براي ادامه خدمت به بوشير اعزام شد و به همراه خانواده در بوشهر ساكن شد. از اين رو ميثم شكري ساز تا پانزده سالگي دور از زادگاهش در بوشير زندگي كرد.

دكتر ميثم شكري ساز، كارآفرين، مشاور بازرگاني، تاجر مطرح ايراني در سال هاي اخير در زمينه فعاليت هاي اقتصادي و كارآفريني نقش هاي كليدي در فضاي كسب و كار ايران ايفا كرده است. ميثم شكري ساز تنها در ده سال گذشته با ايجاد شركت ها و مشاغل مختلف توانسته بخشي از معضل بيكاري در ايران را حل كند. در سال هاي اخير همين معضل بيكاري مشكلات زيادي را براي جوانان ايراني ايجاد كرده است.

فارغ التحصيلي در اين رشته باعث ورود ميثم شكري ساز به فعاليت هاي كارآفريني شد و نبوغ او را در اين زمينه محك زد. همين امر باعث شد تا وي شركت هاي زيادي را انجام دهد كه در ادامه به بررسي مهم ترين آثار خلق شده توسط اين تاجر بزرگ ايراني مي پردازيم. مشاغل ميثم شكري ساز ميثم شكري ساز از دوران تحصيل در دانشگاه شروع به كار كرد و از همان ابتدا آرزوي راه اندازي مشاغل مختلف و ايجاد فرصت هاي شغلي را داشت. وي با اخذ مدرك در رشته هاي مذكور وارد دنياي تجارت و فضاي كسب و كار شد. ميثم شكري ساز در سال 1388 موفق شد اولين و جدي ترين كسب و كار خود را در زمينه تدريس و آموزش مجازي راه اندازي كند. اين شركت كه در حال حاضر شعبه هاي متعددي در ايران دارد با نام هلدينگ پارس پندار نهاد شناخته مي شود.

 

او مانند هر بچه هم سن و سال خود به مدرسه مي رفت و هميشه در ميان دانش آموزان باهوش و پرانرژي كلاس برجسته بود. پدر ميثم شكري ساز به دليل جراحات شديد مجبور به بازنشستگي زودهنگام در بوشهر شد، بنابراين خانواده ميثم شكري ساز از بوشهر به اصفهان نقل مكان كردند. پدر مسام چكري ساز از جانبازاني است كه با ايثار و از خودگذشتگي توانسته از ميهن خود در برابر دشمن دفاع كند. ميثم شكري ساز پس از ترك بوشهر به اصفهان تحصيلات خود را در دبيرستان اصفهان ادامه داد. ميثم شكري ساز با موفقيت از كنكور سراسري در مقطع كارشناسي مهندسي صنايع فارغ التحصيل شد و مدرك كارشناسي را گذراند. ميثم شكري ساز متعاقباً از دانشگاه صنعتي امير كبير تهران در مقطع كارشناسي ارشد در رشته مديريت MBA فارغ التحصيل شد. وي علاوه بر اخذ مدرك فوق ليسانس در اين رشته به آلمان رفت و فوق ليسانس مديريت بازرگاني را از دانشگاه اشتاين بيس برلين اخذ كرد. وي پس از پايان دوره كارشناسي ارشد و اخذ مدرك در اين

شركت هلدينگ پارس پيندار نژاد در حال حاضر شعبه هاي متعددي در اصفهان، تهران و تبريز دارد و در ماه هاي آينده شعب ديگري در شهرهاي ديگر ايران ايجاد مي شود و تلاش مي كند در مشاغل مختلف نيروي كار جذب كند و از اين طريق بخشي از مشكل است. بيكاري در ايران برطرف مي شود. در حال حاضر چند صد كارگر در اين مجموعه بزرگ آموزشي مشغول به كار هستند. بيوگرافي ميثم شكري ساز ميثم شكري ساز ميثم شكري ساز با تجربه و مستندات علمي خود تاليف و ترجمه كتاب هايي در زمينه تخصصي خود نوشته است كه در ادامه به معرفي همه آنها مي پردازيم. كتاب هاي ترجمه شده از ميثم شكري در سال هاي اخير كتاب هاي معروف زيادي در زمينه تجارت، توسعه شخصي، كار، برندسازي و ... در دنيا منتشر شده است كه ترجمه اين كتاب ها خدمت بزرگي به اين اكوسيستم خواهد بود.

رشته به ايران بازگشت و مدرك دكتري خود را در رشته كارآفريني از دانشگاه آزاد اسلامي اخذ كرد.

هلدينگ پارس پيندار نهاد يكي از بزرگترين مراكز آموزش الكترونيكي ايران است كه توانسته در ايام كرونا نقش بسزايي در توليد آموزش و مهارت هاي مختلف داشته باشد. خود اين مركز نه تنها در ايام كرونا باعث بيكاري شد، بلكه با ايجاد مشاغل مختلف بيكاري را با عناوين شغلي مختلف ايجاد كرد. هلدينگ پارس بر اين باور است كه اين سازمان داراي حوزه هاي مختلفي است كه هر كدام رويكرد جديدي را براي آموزش در پيش گرفته اند. ميثم شكري ساز نيز دوره هاي كارآفريني و كتاب هاي آموزشي را در بخش هاي مربوطه منتشر كرده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۱:۲۱ توسط:lili موضوع: نظرات (0)

دكتر ماكان آريا پارسا كارآفرين برتر ايران

دكتر ماكان آريا پارسا كارآفرين برتر ايران

زندگينامه، خاطرات:

 

او در دوران جنگ ايران و عراق در خانواده اي متوسط ​​در شهر اصفهان به دنيا آمد. پدرش از نيروي دريايي ارتش ايران و در آن زمان در خليج فارس خدمت مي كرد و با وجود جراحات متعدد، هرگز راضي به ترك منطقه نشد و تا پايان جنگ فعال بود.

 

شايد روحيه نيرومند پدر براي فداكاري در راه خاك و وطن تا حدودي بر پسرانش تأثير گذاشته است تا اينكه بعداً مردمي مصمم و مصمم براي ايراني آزاد و آباد شدند.

 

 

ماكان آريا پارسا (زاده ۲۹ فروردين ۱۳۶۵ در اصفهان) كارآفرين، نويسنده، مشاور و مدير عامل ايراني در زمينه هاي مديريت، ارتباطات، بازاريابي و منابع انساني است. وي داراي مدرك دكتري كارآفريني از دانشگاه آزاد اسلامي، MBA از دانشگاه Ashtenbaisse برلين آلمان و فوق ليسانس مديريت از دانشگاه امير كبير تهران است.

 

 

ماكان  به دليل كار پدرش تا سن 15 سالگي در پايگاه دريايي بوشهر زندگي كرد. البته تجربه زندگي در بوشهر و فرصت ها و امكاناتي كه در اين منطقه وجود داشت، بعدها بر روحيه او تأثيري نگذاشت و از موقعيت جغرافيايي اين اقليم نظرات متفاوتي را استخراج كرد.

با زندگي در اصفهان و با بهترين شرايط براي خانواده، استعداد ذاتي ماكان  شكوفا شد و موفقيت هاي شگفت انگيزي در زمينه تحصيل به دست آورد. پس از پايان دوره متوسطه با رتبه ممتاز، در دانشگاه آزاد اسلامي در رشته مهندسي صنايع مشغول به تحصيل شد.

وي در اين مدت تحصيلات خود را ادامه داد و مدرك دكتري خود را در رشته كارآفريني از دانشگاه آزاد اسلامي اخذ كرد. علاوه بر اين، طبق مقرراتي كه در آن زمان بين دانشگاه اميركبير و دانشگاه آشتنبيس در برلين آلمان وجود داشت، مدتي به آلمان سفر كرد تا بتواند يك دوره جداگانه MBA زبان انگليسي را در آن دانشگاه و فارغ التحصيل آن بگذراند. پايان نامه كارشناسي ارشد او مبتني بر جهاني شدن آموزش الكترونيكي بود.

 

 

در اوايل دهه هشتاد با جراحاتي كه پدرش در دوران جنگ متحمل شد، مجبور به بازنشستگي زودهنگام شد و به همين دليل بوشهر را ترك كردند و دوباره در اصفهان زندگي كردند.

 

 

فضاي دانشگاه فرصتي براي بروز استعدادهاي دروني او شد و با مطالعات متعدد او در زمينه هاي كاري و كارآفريني، بستر مناسبي براي «آموزش» شكل گرفت.

 

همچنين در اثر تلاش و پشتكار بر اساس سه ويژگي مهم استقلال، ريسك پذيري و اعتماد به نفس با نهادهاي آموزشي از جمله جهاد دانشگاهي و موسسات آموزش عالي وارد همكاري شد.

 

 

او توانست كتاب هاي زيادي را ترجمه و تاليف كند، از جمله:

 

ترجمه:

 

پشت استراتژي چيست؟

 

شما برنده هستيد

 

اسرار قدرتمند بازاريابي

 

روحش شاد

 

بازاريابي گوريل

 

محكم بايستيد و با دستان خالي مذاكره كنيد

 

نويسنده:

 

بازاريابي مدرن

 

داستان هاي ناگفته ايده هاي مديريت

 

بازاريابي و تجارت اسلامي

 

روابط فردي و سازماني

 

كتاب‌هايي مانند توهم هوش 1 و 2 از پرفروش‌ترين آثار او هستند و به دوازده زبان زنده دنيا ترجمه شده‌اند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۸:۵۸ توسط:lili موضوع: نظرات (0)

قوانين كارمزد تراكنش ها

قوانين كارمزد تراكنش ها

 

در سال هاي 2017، 2018 و اخيراً در اواسط سال 2020، با محبوبيت DeFi، شاهد افزايش قابل توجه هزينه هاي شبكه اتريوم بوديم. هزينه هاي شبكه اتريوم اعداد بزرگ تري هستند و زماني كه شبكه مشغول است مي تواند بسيار بيشتر باشد. از آنجايي كه در بلوك فولد، هر بلوك داراي يك معين و محدود است، ماينرها يا اعتباردهنده‌ها تنها مي‌توانند تعداد بيشتري از تراكنش‌ها را محدود كرده و در هر بلوك اهداكننده قرار گيرند. از آنجايي كه بيشتر سكه هاي پايدار بر روي ساير بلاك چين ها پياده سازي مي شوند، قوانين كارمزد تراكنش آنها با زيرساخت بلاك چين آنها مطابقت دارد. در مورد كارمزد تراكنش در شبكه «ريپل» بايد بدانيم كه از آنجايي كه هيچ ماينري در اين شبكه وجود ندارد كه يك Quinn XRP جديد (معروف به ارز ديجيتال ريپل) را كشف كند، هزينه تراكنش بسيار ناچيز و كارمزد است. معاملات نيز نزديك به صفر است. برخي از كيف پول‌هاي ارز ديجيتال نيز گزينه‌هاي بيشتري براي جزئيات كارمزد تراكنش‌ها ارائه مي‌كنند. طرفداران ارز ديجيتال مونرو معتقدند كه بيت كوين و اتريوم انگيزه اي براي ماينرها ايجاد نمي كنند.

 

در رديف هاي بعدي شبكه هايي مانند EOS، Algorand و ... قرار دارند كه مي خواهند ايجاد و راه اندازي شوند. اين رقابت بين ارائه دهندگاني كه معامله خود را در اسرع وقت به خطر مي اندازند، "جنگ دستمزد" ناميده مي شود. سكه هاي پايدار هميشه قيمت ثابتي دارند و معادل ارز فيات يك كشور (در بيشتر موارد دلار آمريكا) در نظر گرفته مي شوند. به همين دليل، اكثر ماينرها براي استخراج اقتصادي ارزهاي ديجيتال به استخر مي روند. اين به عنوان تفاوت اصلي بين كارمزد و پرداخت بين ارزهاي ديجيتال در نظر گرفته مي شود. يا برعكس، مي توانيد حداقل كارمزد را انتخاب كنيد و منتظر معامله باشيد. چه بيت كويني مي خواست؟ چه كسي مي خواهد بيت كوين را به كيف پول شما منتقل كند؟ در هر دو صورت مي توانيد بيت كوين هاي خود را به واحد پول كشور (ريال) تبديل كنيد. هر اسكناس داراي ارزشي است كه مي توانيد در مبادلات بعدي خود از آن استفاده كنيد.

چه چيزي باعث مي شود انتقال ارز به كيف پول طولاني تر شود؟

 

به طور كلي و در اكثر موارد، هرچه توان پردازش و توان پردازشي يك شبكه بيشتر باشد، تراكنش هاي بيشتري در ساعت پردازش مي كند و در نتيجه كارمزد هر تراكنش كمتر مي شود. در اين مقاله قصد داريم در مورد ميزان و كاهش هزينه انتقال تتر صحبت كنيم. كارمزد تراكنش عاملي است كه بر اساس آن ماينرها ترتيب پردازش تراكنش ها و قرار دادن آنها در بلوك بعدي را اولويت بندي مي كنند. وقتي تعداد درخواست‌ها براي فضاي بلوك خيلي زياد باشد، شبكه‌ها شلوغ مي‌شوند و كارمزد تراكنش‌ها. هرچه تراكنش بزرگتر باشد، بلوك فضاي بيشتري را اشغال مي كند و پردازش طولاني تر مي شود.

 

قوانين كارمزد بيت كوين : بنابراين اگر هنگام خريد يك ارز ديجيتال يك شبكه باينري را براي انتقال انتخاب كرده ايد، بايد مقداري BNB در كيف پول خود داشته باشيد تا آن را بفروشيد (يا به آدرس ديگري واريز كنيد). اكنون مي دانم چگونه اين آدرس را كپي كنم و براي شخصي كه قصد دارد ارز ديجيتال را براي شما واريز كند ارسال كنم. حال براي خريد اين مبلغ بايد 0.0036 اتريوم را به عنوان پورسانت پرداخت كنيد كه معادل حدود 300 هزار تومان است! به عنوان مثال، يك تتر بخريد. به عبارت ديگر، شما مالك بيت كوين هستيد، اما در اينجا صراف فرستنده و شما گيرنده هستيد. اين نوع آدرس با Segway سازگار است، اما برخي از ارائه دهندگان خدمات قادر به ارسال بيت كوين به اين نوع آدرس نيستند. لازم به ذكر است كه رايج ترين نوع تترا كه بيشتر مورد استفاده قرار مي گيرد تترا است كه در فلات بلوك عمان چين قرار دارد. در نهايت مي توان گفت از آنجايي كه صرافي كوينكس براي كاربران ايراني مشكلي ندارد، انتقال ارز از نوبيتكس به كوينكس به صورت مستقيم قابل انجام است. يكي از مشوق هاي ماينرها همين هزينه هاي انتقال است. اگر تمام تراكنش‌هاي ارزهاي ديجيتال خود را در پلتفرم BEP2 انجام مي‌دهيد، بهتر است مقدار بايننس كوين را خريداري كرده و در كيف پول خود نگه داريد تا بتوانيد بعداً با خيال راحت هزينه‌هاي آن را پرداخت كنيد.

 

انتقال ارز به كيف پول

 

كاربران عزيز بيت 24 فكر مي كند كه با قيمت بالا مي فروشد و براي انتقال ارز ديجيتال به كيف پول خود كارمزد بالايي دريافت مي كند. مي توانيد حداقل انتقال را بر اساس كمترين كارمزد انتقال ارز ديجيتال در شبكه محاسبه كنيد. در اين صورت كارمزد ادامه همان 0.0036 معادل حدود 300 هزار تومان باقي مي ماند. به عنوان مثال در اين مثال با تعيين انتقال در شبكه BEP2 (بايننس) به جاي ERC20 (اتريوم)، كارمزد از 300 هزار تومان به 5 هزار تومان كاهش مي يابد! به همين دليل تراكنش هايي كه براي آنها كارمزد بالاتري تعيين شده است اولويت بيشتري دارند و سريعتر مي شوند. در نظر داشته باشيد كه بسياري از كيف پول ها و صرافي ها در حال حاضر براي واريز و برداشت از شبكه ترون هزينه اي دريافت نمي كنند. جالب است بدانيد كه هزينه انتقال ارزهاي ديجيتال در كيف پول الكترونيكي متعلق به ماينرها است و هيچ هزينه اي به كيف پول سازان پرداخت نمي شود.

انتقال ارز ديجيتال بين كيف پول ها به صورت رايگان

 

بهتر است بدانيد ميزان پورسانت بايد مشخص باشد، آن را در حساب خود ايجاد كنيد. اين بار به جاي دريافت، روي گزينه ارسال كليك كنيد. در بخش بعدي با عنوان You Get، ترون يا هر آرزويي كه مي خواهيد دريافت كنيد را انتخاب كنيد. براي دسترسي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۸:۱۲ توسط:lili موضوع: نظرات (0)